PRZEWODNIK DO WYKONANIA PROJEKTU nr 2
"DLA STUDENTÓW MIĘDZYWYDZIAŁOWEGO STUDIUM GOSPODARKI PRZESTRZENNEJ
Ocena oddziaływania na las
na przykładzie obiektu leśnego ...................................
Gotowy projekt proszę oddać łącznie z częścią 1. czyli „Oceną stanu lasu i zmian jego cech w czasie” "
fuck....... to też mamy zrobić?
Offline
W jakiej formie mamy oddać ten projekt? w jakiejś teczce skoroszycie? czy jak?
Offline
Obserwator
1)Tabela 7- patrzysz w opis taksacyjny i np. oddział 100a to BMśw ( bór mieszany świeży) i ma 15 lat ( czyli klasa wieku I) patrzysz na to co jest pod tabelką 7 i odczytujesz, że będzie to 5 czerwona(bo jest BMśw i I klasa wieku) czyli są to lasy Nieprzydatne, na mapie oznaczasz je kolorem czerwonym.
2)Zagadnienia z leśnictwa są na poczcie.
Offline
Stały Bywalec
a może ktoś napisać o czym mają być mapki i ile ma ich być??
Offline
Najlepiej spojrzeć do przewodnika tego projektu, wrzucony jest na strone, gdzie sa wszystkie materialy od niego. Tam jest dokładnie napisane jak zrobić te mapki. Ale generalnie ma byc 5 mapek - 2 mapy - drzewostanów ( sytuacja obecna i za 50 lat), typy siedliskowe lasów, 2 mapy - turystyka i rekreacja ( syt. obecna i za 50 lat)
Offline
Obserwator
[Musisz być zalogowany, aby przeczytać ukrytą wiadomość]
Offline
Obserwator
tabela 4 zależnie w jakiej klasie masz drzewa. . do tabeli wpisujesz ułamek na górze sumujesz powierzchnie ( kolumna2 w opisie taksacyjnym) na dole masz miaższość (kolumna 18 bodajże )
Offline
Użytkownik
Czy jakaś dobra dusza mogłaby wytłumaczyć jak obliczyć w tabeli 4 ostatni wiersz (%) i i średnią zasobność w klasie wieku? baaaardzo bardzo proszę
Offline
Obserwator
ostatni wiersz %- dzielisz powierzchnie w danej klasie przez całkowita powierzchnie drzewostanu
średnia zasobność w klasie wieku- dzielisz całą miąższość w danej klasie, przez powierzchnie w danej klasie
Offline